måndag 12 december 2011

Sigrids husbåt

Är oerhört glad att få presentera Sigrids husbåt. Hon har arbetat med den länge. Mycket är gjort på kurs hos skalaminimal.se. Husbåten är nu överlämnad till den som skulle få den.
De två första bilderna är tagna av Ruth. Resten är fotat på kurs hos skalaminimal.se under arbetets gång. Några har visats på bloggen tidigare.

Hela husbåten, med skrov och allt

Taket och ena sidan går att ta bort
Då kan man se hela inredningen



























Själva bygget började med kojen, sedan växte husbåten
efterhand med allt som hör en husbåt till.































3 kommentarer:

  1. Hej!
    Hälsa Sigrid och säg att den blev väldigt fin
    Britt

    SvaraRadera
  2. Hej

    Vad kul att du har en blogg, hittade hit via din länk på beställningen jag gjorde igår. Nu kan jag få en massa fina idéer till mitt "första" nya dockhus här ser jag. Jag är så glad att jag fann så fina saker i din butik:)// Charlotte

    SvaraRadera
  3. Otroligt fin husbåt Sigrid gjort! Lyckliga den som fick den i present!

    Lena!

    SvaraRadera