lördag 26 maj 2012

Stolar

Har målat några stolar från Kottetoys.
Berit G har monterat ihop dem och jag målar och klär dem.

Gillar och göra dem lite slitna och smutsiga. Vill ni lära er hur jag gör?
Jag har en kurs i att slita och göra gammalt.
Lördag 25 augusti är det kurs i att slita och göra gammalt hos SkalaMinimal, fåtal platser finns kvar.
Vi gör en trasig putsad tegelvägg, gammalt plåttak, trasig trävägg, sliter en möbel mm.

Paitned some furniture from Kottetoys.


Den i bakgrunden är skala 1:10, de andra i skala 1:12
Finns hos skala minimal och snart även hos
The Swedish Corner

När jag monterade tyget använde jag
Decoraters glue, ett lim som biter direkt
men det går att lossa och återmontera,
perfekt för att klä möbler.

Det här tyget använde jag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar