måndag 10 februari 2014

Kurs i Luleå i maj?



Hur är det, finns intresse? Preliminärt datum 10-11 maj.

Förutsättningen för kurs är att någon fixar en lokal samt att vi kan bo i närheten.

Spelar ingen roll exakt var lokalen ligger, bara det är i närheten av Luleå, tillgång till vatten och toalett ett krav, sittplats för ca 10 personer runt ett bord, sen vill vi kunna bo i närheten, helst på hotell. Hör av er om ni kan fixa lokal för kursen (senast 1 mars). När lokal är fixad kan vi börja planera på riktigt. Vi ska köra runt delar av bottenviken och tänkte ta paus med en kurs.
Den som fixar kostnadsfri lokal går kursen gratis. Är det fler som har lokal, så väljer jag den som passar bäst. Det går bra även med ett kök eller gillestuga.
Minimum sex personer för att kursen ska bli av och maximalt tio personer.


Jag tänkte mig kursen Slita, göra gammalt, en tvådagarskurs, kostnad inkl material för bägge dagarna 1600kr här finns info om kursen jag hade tidigare, ungefär samma blir det, är öppen för ändringar/önskemål. Klicka här för kursinfo.

Har du en lokal / är intresserad av att gå kursen!
Maila mig på info@skalaminimal.se







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar