lördag 19 november 2016

Förberedelser i Malmköping.

I torsdags och fredags började vi förbereda Skala Minimals flytt till Malmköping.
Vi packade flyttlådor och monterade ner en hylla.
Flyttbilen passerade IKEA och där köptes det flera hyllor.
Vidare till lokalen i Malmköping. Där monterades hyllorna upp.
Nu kan jag planera lite mer hur lokalen ska disponeras.

Stora flytten av lagret blir i januari, jag håller er uppdaterade.

Just nu beställer ni jättemycket, det är superkul.
Tyvärr hinner jag inte packa lika snabbt som jag brukar.
Dels på grund av förberedelser av flytten men också för att det är så många ordrar.
Jag tar ordrarna i turordning.

All snö är borta och just nu är det sol i Stockholm.

/Agneta

Ena änden av lokalen som ska bli lagerdel.

Flyttlådor på väg in i lokalen

F och R monterar ett höj o sänkbart bord

Kallaxhylla

Färdig

Ivarhyllan från Grimsta blir avdelare i lokalen.

1 kommentar:

  1. Vad kul och stort det ser ut. Kanske kan jag med rullstol också komma dit? Funderar på att boka en minisemester med besök hos dig till sommaren, det är många år sedan jag åkte iväg så och min resa till Stockholm förra veckan gav mersmak! Lycka till med nya affären! Carina Rosqvist

    SvaraRadera